5 Voting has ended!

Votul s-a incheiat!
Multumesc tuturor celor care au votat, traficul pe acest blog a fost de nedescris. Toate modelele din concurs au fost atent analizate de mine si va felicit pe absolute toate pentru modele , fiecare are ceva special. Dar din pacate trebuie sa trecem la urmatoarea etapa si de aceasta data am hotarit ca vor fi 5 finaliste, alese dupa cum urmeaza:
Primele 4 finaliste sunt cele desemnate de voi prin vot :

nr.1. Alexa whit 208 votes
nr.2 Lady Butterfly whit 118 votes http://sweetladybutterfly.blogspot.com/
nr.3 Mad@ whit 91 votes http://bluefairy-mada.blogspot.com/
nr.4 Comyna with 28 votes http://comyna.blogspot.com/
Si am decis sa dau o sansa inca unui model , asadar finalista cu numarul 5 este:

Modelele celor 5 finaliste vor fi supuse notarii unui juriu desemnat de mine.
Membri juriului sunt:
  1. Andayn – nu cred ca trebuie sa ma mai prezint in nici un fel, va zic numai atit, voi judeca numai modelul nu si persoana care l-a facut, sunt exrtrem de corecta asa ca jurizarea mea v-a fi strict din punctul meu de vedere.
  2. Mirela – prietena mea cea mai buna, si cea pe care mi-am incercat deseori “talentele” , este o persoana exigenta, pretentioasa, nu o poti impresiona atit de usor.
  3. Magda – verisoara mea , cuvintul ei atirna foarte mult atunci cind ii cer parerea despre un model, este o persoana cu still si mult bun gust dar si cu un simt critic foarte dezvoltat.
  4. Kory http://korynails.blogspot.com/– o cunoasteti majoritatea, o mai noua si buna prietena de a mea, ne conversam zilnik si nu cred ca mai e cazul sa spun ca se pricepe de minune la piktat unghii.
Fiecare membru al juriului va trebui sa ofere fiecarei concurente o nota de la 1 la 5 , 5 este cea mai mare nota iar 1 cea mai mica, insa nici un membru nu va avea voie sa ofere aceias nota la doua concurente diferite. Concurenta care va acumula cel mai mare punctaj, va fi cea care cistiga premiul pus la bataie de mine pt aceasta tema. Membri juriului imi vor comunica raspunsul pina marti 29 Martie 2011 ora 21.00 GT+2, cistigatoarea va fi afisata miercuri pe 30 Martie 2011 de ziua mea. Jurizarea acestui concurs va fi extreme de obiectiva, fiecare membru al juriului isi va justifica fiecare nota data.
Succes celor 5 finaliste!

5 comentarii:

Mad@ spunea...

Bafta fetelor :*:*

ellen~beauty spunea...

Multumesc pentru sansa:* Si succes la toate fetele dar parerea mea e ca merita comyna e chiar mai special modelul ei

Irynuk spunea...

Comyna sper sa castigi!Succes!

Doo ♥ spunea...

Great choices! Everyone is a winner on their own way. Good luck on making the final verdict :)

Comyna spunea...

Multumesc tuturor pentru sustinere, sunt si eu de acord ca toate suntem niste castigatoare, pt ca aceste modele cer munca,timp,inspiratie...multumesc celor care m-au votat si urez bafta finalistelor!

Trimiteți un comentariu