10 music is the power

Nu uitati de concurs! :)



10 comentarii:

Mad@ spunea...

Ce frumoase sunt :X:X o idee foarte interesanta ;))

Laura D. spunea...

ce frumos e :X:X
eu vreau sa particip la concurs doar ca nu m-am hotarat inca asupra modelului :D

Andayn spunea...

mai ai destul timp Laura pina pe 22 martie :) abia astept modelul tau
multumesc fetele!

kory_nails spunea...

ceva nou...mijto interesant..pacat ca nu se vede asa de iontens albul??sau asa ai vrut tu?

Andayn spunea...

poi cam da kory...am vrut sa fie asa mai putin vizibil..ca dupa era prea incarcat totul...

danussik spunea...

Cute:d

Comyna spunea...

f frumoase andayn... provocatoare tema ta de la concurs, pt ca inca nu mi a venit nici macar o singura idee

Andayn spunea...

:))) hai ca nu e chiar asa grea tema comyna..daca dai pe blogul meu in urma vezi deja vreo 3 modele cu tema asta ;), rabdare..o sa-ti vina si ideea

Camy spunea...

sunt foarte frumoase!

Andayn spunea...

:d multumesc camy

Trimiteți un comentariu