7 French brodat step by step

Nu as vrea sa va intristez cu problemele mele..cele mai apropiate stiti deja...vreau sa ma scuzati ..daca perioada care urmeaza nu voi fi chiar activa..sau modelele mele nu vor fi perfecte...am motivele mele.. :(
deci ..un altfel de french..aveam ideea in cap..de undeva..sau ceva de genul..nu mai stiu daca si undeam vazut ceva asemanator..dar...



incepem prin a face french normal:

tot cu oja si cu ceva de facut puncte facem puncte..unul linga altul:

si un al doilea rind de puncte: intrepatruns cu primul:

cu acril negru facem puncte peste primul sir de puncte..dar putin mai jos..ca un rujulet ..asa:


aplicam o oja laptoasa peste si e gata, puteti face acest model in ce culori doriti..mi mi se pare de efect, voua?



7 comentarii:

Vilhelm man spunea...

Nu-i nici o problema!
Revenire cat mai grabnica!
O zi excelenta in continuare!
Corner of heaven

Miu Miu spunea...

Iubita sper ca nu e nimic grav...sper oricum sa fi bine si sa revii curand >:D<

Unknown spunea...

este drăguț :) îmi plac unghiile tale :D

Andayn spunea...

Vilhelm..multumesc pt intelegere...excelenta zi nu a fost si nici nu poate fi vb :(
Miu Miu e ceva...putin probabil reparabil..prin urmare pt mine e..grav :( motanelul meu a iesit acum 2 zile afara(eu stau la curte) si nu s-a mai intors..:(
Almi multumesc!

Camy spunea...

Sunt foarte frumoase ♥

Sper sa apara totusi motanelul :*

Miu Miu spunea...

Imi pare tare rau :( sper totusi sa se intoarca,...

ABOP Laquerlove spunea...

This is beautiful!

Trimiteți un comentariu