12 And the winner is... :)))


Heloo fetelor, la mine este o zi superba, insorita, doar e ziua mea La multi ani mine!! J Vreau sa impart aceasta bucurie cu voi toate si cu cistigatoarea concursului meu asadar, a venit vremea sa aflam cine este ea.
Multumesc inca o data tuturor fetelor care au participat la acest concurs, nu fiti suparate cu siguranta o sa mai fac astfel de concursuri.
Si acum podimul J
La egalitate de punctaj, pe locul 4 se afla Alexa si Elena, fiecare a obtinut cite 6 puncte.
Locul 4 Alexa
Andayn : imi place forma unghiilor sunt foarte ingrijite si pentru asta meriti felicitari, modelul este de asemenea executat curat, ideea cu frenciul ridicat este interesanta, desi modelul este unul promitator acea floricica din colt lasa de dorit putin.
Mirela : un model care nu m-a impresionat cu nimic…inafara de unghiile care sunt frumoase si ingrijite, nu vad altceva, parka prea de sus ai inceput modelul.
Magda : nu-mi place acel strat de perle si nici frenci-ul ridicat, ocupa foarte mult din unghie si par neaerisite, sunt ciudatele dupa parerea mea.
Kory : un model ochios dar mi se pare mai mult un model potrivit pt vara decat inspirat din bijuterii.Felicitari Alexa



Locul 4 Elena
Andayn: imi plac culorile alese si combinatia lor, un model frumos si destul de dificil prin realizarea acelor flori din perle, sunt de effect chiar daca lipseste si la tine total piktura, par a fi unghii potrivite pentru o seara superba de vara cu o ocazie speciala.
Mirela : un model realizat cam defectuos pe unghii care nu au aceias forma, puteai alege alte culori si liniile sa fi fost drepte.
Magda : nu imi place combinatia de culori si nici acele margarete din perle
Kory : apreciez munca depusa pt toate perlutele puse asa..dar nu pot sa zic ca este un model care sa ma duca cu gandul la bijuterii.Felicitari Elena!



Locul 3 Lady Butterfly cu 15 puncte
Andayn : modelul exectutat de tine este opulent, redai intradevar magia bijuteriilor insa consider ca este prea incarcat si oarecum fara fond..fara o idée anume.
Mirela : un model pe gustul meu, realizat pe niste unghii frumoase si pe o culoare frumoasa dar cred ca s-ar fi vazut si mai frumos daca era pielita taiata.
Magda : sunt frumoase insa albastru cu mov nu mi se pare cea mai potrivita alegere si sunt cam incarcate.
Kory : imi place ca e f asortat cu bratara,dar parca as fi preferat o idee mai simplu.Felicitari Ladybutterfly




Locul 2 Mad@ cu 16 puncte
Andayn : un model aproape perfect, simplu dar foarte bine gindit si realizat esti dovada vie ca uneori mai putin inseamna categoric mai mult, cu toate ca as fi preferat sa vad si putina piktura.
Mirela : un model foarte simplu dar dragut, unghiile sunt ingrijite dar se putea si mai bine.
Magda: sunt dragute, mai dificil de purtat dar depinde si de ocazie.
Kory: ii ofer nota maxima..desi as fi preferat ceva nail art la el,,dar mi se pare un model f elegant,de printesa chiar, care cu siguranta ma duce cu gandul la bijuterii.Felicitari Mad@



Locul 1 si cistigatoarea noastra Comyna cu 17 puncte
Andayn : faptul ca ai ales negrul ma duce instantaneu cu gindul la glamur, la seara, la bijuterii, un model destul de elaborat foarte muncit, dar desi pare a fi parte din tema, acele lanturi..in loc sa intregeasca modelul il separa..Poate daca ai fi continuat idea lantului si pe celelalte degete si te-ai si fi legat putin de acele flori ar fi fost mult mai bine
Mirela : un model elegant, unghiile sunt frumoase, ingrijite, dar dupa parerea mea era mai bine sa faci acelas model pe toate unghiile.
Magda : mi se par cele mai frumoase si mai potrivite temei, usor de asortat in aproape orice ocazie.
Kory : un model reusit si f bun..si elegant, negru in combinatie cu argintiu da f bine pe unghie..Felicitari Comyna!


Felicitari Comyna acesta este premiul tau





Tabelul cu notele obtinute:

P.S. Parerile juriului sunt expuse exact asa cum a simtit fiecare dintre ele, va rog sa le respectati deciziile, criticile si laudele. Atit notele cit si comentariile juriului au fost facute individual de fiecare membru in parte si ulterior communicate mie.

12 comentarii:

Irynuk spunea...

Felicitari comyna:XChiar imi doreams a castigi tu!:*

kory_nails spunea...

felicitari comyna!!si felicitari tutror pt participare

ellen~beauty spunea...

La multi ani si multa fericire:* si felicitari comyna chiar meritai :>

Mad@ spunea...

Felicitări Comyna :*:* La Multi Ani Andayn, sa fii fericita si sa ai o zi superba :*! Mulțumim ca ne-ai oferit acest concurs :D

Comyna spunea...

In primul rand La multi ani scumpa!!!Iti doresc toata fericirea din lume si numai bine...si apoi...wow, chiar nu ma asteptam, multumesc pt laude si criticile sunt intotdeauna de folos...sper sa nu va dezamagesc in continuare!va pup...multumesc pt sustinere!

Camy spunea...

La multi ani! :-*

danussik spunea...

La multi ani!!!!! Am votat pt tine,Comyna! Felicitari!!!

Lexa spunea...

La multi ani!

Lady Butterfly spunea...

La multi ani si felicitari comyna!

B-girl spunea...

La multi ani!Multa sanatate, fericire si tot ce iti doresti! Felicitari Comyna

Dorina spunea...

Felicitari fetelor.
la multi ani Andayn!

Andayn spunea...

multumesc ;;)

Trimiteți un comentariu