8 Jewelry Nail Art Contest




Jewelry Nail Art Contest
Buna fetele!!! A venit primavara si e timpul pentru primul meu concurs de nail art! Acest concurs este numai pentru cele care locuiesc in Romania sau au o adresa in Romania la care as putea sa le trimit premiul in cazul in care cistiga. Imi pare foarte rau ca nu imi permit sa fac acest concurs international, imi pare rau pentru cele care nu sunteti din Romania dar ma urmariti si pentru asta va multumesc din suflet.
Motivele acestui concurs sunt : se implineste un an de cind am facut acest blog, pe 30 martie e ziua mea, pe 14 aprilie fac 9 ani de relatie cu iubitul meu, 15 aprilie e ziua de nastere a mamei, iar primavara este anotimpul meu preferat.
Tema concursului este jewelry , adica bijuterii ! Puteti face orice model va inspira acest cuvint, dar sa respectati tema, vreau sa vad cit mai multe ideei de unghii ca niste bijuterii puteti picta chiar bijuterii sau puteti numai sa va inspirati din perechea favorita de cercei, e doar alegerea voastra.
Concursul incepe in acest moment si se incheie pe 22 martie ora 20 GT+2, aveti asadar 3 saptamini la dispozitie sa ma uimiti cu unghii cit mai artistice.
Intre 0 si 5 intrari voi anula acest concurs!!
Premiul este cumparat de mine cu banii mei special pentru acest concurs, toate sunt noi si nefolosite, si e posibil sa mai adaug cite ceva:

Reguli:
  1. modelul sa fie facut pe unghii naturale, minim 5 degete; nu aveti voie cu stampile,3D, fimo sau stikere insa sunt permise pietrele, glitter, pene, scoica etc.
  2. trimite-ti doua poze la adresa andayn@yahoo.com , o poza cu unghiile voastre si o hirtie pe care sa scrieti Jewelry Nail Art Contest for Andayn , si o poza asa cum vreti sa apara modelul vostru in concurs, daca nu va semnati pe poza, specificati numele cu care participati la concurs in maill.
  3. pozele trebuie sa fie cit mai clare, nu accept poze in care nu se distinge modelul.
  4. respectati tema data; aveti dreptul la o singura intrare cu un singur model
  5. nu aveti voie sa publicati pe internet modelul cu care participati la acest concurs decit dupa ce am dat start vot si am afisat toate intrarile pt acest concurs.
Intrucit am specificat deja ca intre 0 si 5 intrari concursul se va anula, este si in interesul vostru sa se inscrie cit mai multa lume, asa ca daca doriti puteti posta , daca aveti blog, despre acest concurs. Poate participa oricine are un domiciliul in Romania. Astept de mult sa dau drumul acestiu concurs si sper sa participati in numar cit mai mare. Succes!!

8 comentarii:

kory_nails spunea...

super..abia astept sa vad modelele..da la mine nu merge sa vad video--zice ca e privat

Unknown spunea...

So cool polishes!
Good luck for your romanians readers!

Andayn spunea...

aha..dadusem privat pe youtube..si banuiesc ca de asta..acum l-am dat public...sper sa nu am probleme...

Irynuk spunea...

foarte interensata tema concursului!
Sa ai o primavara frumoasa!

Comyna spunea...

hmm ce tentant premiu...eu cred ca am sa particip, asta daca am sa am inspiratia necesara...felicitari pentru primul tau concurs pentru ca sigur o sa se desfasoare...sunt convinsa ca multe fete o sa doreasca sa participe!

Andayn spunea...

sa speram comyna, pt ca chiar am cumparat acest premiu cu mult drag si abia astept sa-l dau cuiva care chiar merita :)) abia astept sa vad modelul tau ;)

Laura D. spunea...

hy :D e prima data cand particip la astfel de concursuri si am o intrebare :) pe poze scriu blogul meu sau numele cu care te urmaresc pe GFC?
thx :*

Andayn spunea...

poti scrie ce vrei atit timp cit scrisul nu diminuiaza vizibilitatea modelului ;)

Trimiteți un comentariu