10 pas cu pas spre o manichiura perfecta :)


Am ales sa va vb astazi despre pasii spre o manichiura perfecta, despre maini ingrijite si unghii sanatoase.
1. Curatam unghiile de oja si mainile de impuritati, ne spalam ff bine pe manute, dupa care cu o pila de carton le dam sau le refacem forma.
2. Pasul 2 cu forfecuta de taiat pielita indepartam frumos cuticula din jurul unghiilor si incercam pe cit posibilul sa nu apasam prea intens la baza unghiei pt ca acestea sa nu creasca denivelate, ne ajutam si de o chiureta pt a dezlipi finut pielita crescuta pe unghie.
3. Urmeaza partea de hidratare si tratare a unghiilor, aplicam ulei de migdale dulci pe cuticula , si folosim tratament de la Farmec cu vitamina B5 pt ca unghiile noastre sa nu se mai exfolieze.
4. Aplicam pe maini o crema de maini hranitoare care sa ni le catifeleze si hidrateze, atit pt un aspect frumos cit si pt a avea mainile cit mai catifelate.
5. Dupa ce crema a intrat bine in maini, la fel si uleiul de migdale, cu o discheta demachianta si putin spirt degresam unghiile pt a le pregati pt partea finala a infrumusetarii si anume oja,( inainte aplicam bineinteles base cout pt protejarea unghiei de efectele nocive ale ojei.)




1-crema de mani
2-tratament de la Farmec cu vit B5
3-perie pt curatarea unghiilor
4-ulei de migdale reci
5-base cout
6-forfecuta pt taierea cuticulei
7-chiureta pt desprinderea cuticulei
8-discheta demachianta
9-pila de carton



Si acum un model, realizat cu o baza oja facuta din amestecarea unei oje simple alba mata cu citeva picaturi de oja rosie. Am vrut sa creez ceva deosebit dar nu neaparat definit, sper sa va placa







1-oja creata de mine: oja alba mata golden rose+citeva picaturi oja rosie mata
2-am combinat alb cu putin negru pt a obtine griul prezent in model
3-am combinat mov cu roz spre mustar pt a obtine o nuanta de mov mai calda

si penson subtire pt realizarea modelului+ ustensila de realizat puncte

POoop o seara cit mai placuta va doresc, si sper ca v-am fost de ajutor :)

10 comentarii:

Doo ♥ spunea...

So sweet and fresh, love the pink with it's accent colors!

Miu Miu spunea...

imi lasi, te ro, un link unde gasesc si eu pensulele si mai ales culorile acrilice? te pup

Andayn spunea...

miu miu culori acrilice pe net gasesti aici http://www.colorit.ro/products/Set-Culori-Acrilice-Reeves-8393200.html eu le-am luat din oras..de la galeriile de arta, iar pensoanele ..nu stiu..acelea le-am luat de unde gasesti oje..tot prin oras, iar cele albe..le-am primit premiu din Olanda..am si postarea cu ele

doo thank you :)

Lady Butterfly spunea...

Ce unghiute lungi ai! Si aici ma refer nu la partea crescuta....ci la forma unghiilor in general. Lucky You!

Dragut tare si modelul. Ai cateva premii la mine pe blog!:*:*

Mad@ spunea...

foarte interesanta oja creata :D iar modelul este foarte fain :D

Mariposa spunea...

ador tot ce scrii!
Ai niste modele ...vai mama :x .. nu stiu de unde ai atata inspiratie si talent!
p.s : ulei de migdale dulci nu reci :*

Jessy spunea...

Foarte interesant :) pup :*

Unknown spunea...

superbe unghiutele!ador blogul tau :X:X

Jessy spunea...

Buna. Ai un blog tare dragut !Te invit si pe blog-ul meu sa arunci o privire,poate gasesti ceva interesant. Daca iti place poti sa dai follow pentru mai multe noutati ! Pupici ! :*

http://didiibeauty.blogspot.ro/

File Circle spunea...

god of war 3 pc download full version

Trimiteți un comentariu