19 Time to vote!!!!!

Buna fetele!! S-au incheiat inscrierile la Jewelry Nail Art Contest ! Multumesc tuturor fetelor care s-au inscris si le urez multa bafta de pe acum. In acest moment incepe votarea! Puteti vota favorita voastra in acest concurs o singura data de pe un pc, votarea se va incheia sambata 26 Martie 2011 ora 20.00 GT +2. Nu vreau sa va dezvalui de pe acum cite finaliste vor fi si nici criteriile folosite pentru alegerea acestora, pot sa va spun doar ca voturile voastre conteaza foarte mult ! Asa ca votati!
Succes tuturor fetelor!
Acum modelele:
1. Ingerrebel

19 comentarii:

kory_nails spunea...

succes fetelor!!

Bucate Apetisante spunea...

Succes si din partea mea,am trecut la votat! ;)

Comyna spunea...

multa bafta fetelor!!vezi andayn, am zis eu ca se inscriu fetele!f frumoase modele, felicitari tuturor!

Anonim spunea...

frumoase modele.

Lady Butterfly spunea...

Succes fetelor! Andayn am si eu o mica sugestie....Poti muta chestia aia unde se voteaza mai sus?...:-s de exemplu in locul cadouasului? Am inteles ca lumea o gaseste cam greu :P

Andayn spunea...

:)) lady..tocmai ce am mutat-o din locul cadouasului mai jos putin..in dreptul postarii..exact pe acelasi considerente..ca se gasea greu =))
succest tuturor fetelor

Mad@ spunea...

frumoase modelele :D bafta fetelor :*

Lady Butterfly spunea...

Pe mine ma intreaba oricine... "Unde unde ca nu vad?" :))

Irynuk spunea...

Modelul Comynei imi place cel mai mult:X
Ai un vot de la mine;)

ellen~beauty spunea...

succes fetele:*

Nill spunea...

Nossas, esses modelos são mesmo, deslumbrantes...

Unknown spunea...

votez cu 9. Mad@ http://bluefairy-mada.blogspot.com/ :D

georgiana spunea...

votez cu 9 mad@

Anonim spunea...

nr. 9, mada.


http://caietul-cu-retete.blogspot.com

Mad@ spunea...

Nu stiu ce se intampla, dar unele persoane care au vrut sa voteze nu vad poll-ul :-/ a mai patit cineva asa?

Catherine spunea...

I would like to vote! I like
No.3 Comyna and
No.6 Lady Butterfly

Andayn spunea...

you can vot on the right side of the blog, not here :)
e posibil sa se mai fi blocat pooll-ul din cauza numarului foarte mare de accesari:)

Anonim spunea...

sper ca se iau in considerare si ce s-a scris aici in legatura cu voturile pt ca unele persoane nu pot sa voteze si nu e vina lor;)

Anonim spunea...

ia"

Trimiteți un comentariu