6 Ho I do an almost perfect French manicure ?

Buna fetelor, revin si astazi, asa cum v-am promis ..ma tin de cuvint, puteti viziona tutorial la cum imi fac eu frenciul pe unghiute. O sa obs in filmulet ca am unghia de la inelar mult mai scurta decit restul unghiilor, dar cu ajutorul frenciului maschez aceasta mica imperfectiune..prin coborirea liniei de frenci la celelalte unghii mai crescute si ridicare cu o idee a liniei de frenci la unghia scurta, astfel se creaza iluzia de unghii perfect egale ;)
Sper sa va fie de ajutor acest tutorial, tot in el gasiti si produsele pe care eu le folosesc in mod frecvent. Si cum nu pot face o postare fara model, o sa va las si in compania citorva modele pe frenci :)








6 comentarii:

kory_nails spunea...

f util video..
si imi place ultimul model cu albastru pare interesant

kory_nails spunea...

a si am uitat sa zic tu ai un avantaj ca ai unghiile lungi dar eu le am late nu prea pot sa pacalesc french-ul:D

Andayn spunea...

hmmm..eu cred ca poti ;) sincer, eu am facut asta pe unghiile clientelor..si am avut si cliente cu unghii late ca ale tale..cobori frenciul la cele mai lungi..si ridici frenciul la cea scurta..apoi daca dai si cu GR 03 nu se va mai obs deloc!..ideea e sa pastrezi latimea..inceputul e cel care conteaza..din colt trebuie sa fie aceias latime la toate unghiile..dificil de explikat..in cv..da te asigur, se poate! ;)

Andayn spunea...

dar ca sa fie ff clar diferenta intre unghii nu trebuie sa fie colosala..merge o diferenta variabila..iar daca unghiile nus lungi de fel..merge si mai bine :)la mine unghia scurta e la jumate..dar daca aveam unghiile mai lungi..atunci nu puteam sa fac sa nu se vada, de aceea le-am pilit pina am considerat ca merge ceea ce fac deja de 2 saptamini..si anume..pacalesc frenciul..si astept sa-mi creasca unghia scurta..ca sa le aduc la acelas nivel pe toate..in 7 zile si am reusit ;;)

Lady Butterfly spunea...

Forte fain tutorialul. Iar unghiile superbe!!!

Andayn spunea...

multumesc lady :D

Trimiteți un comentariu