7 Halloween part 5 - Addams Family

Aproape zilnic, daca si vremea tine cu mine, imi place sa ies prin oras, sa fac miscare, sa schimb aerul, sa socializez si sa casc ochii prin vitrine. Asa am facut si de aceasta data cind m-am intilnit cu aceasta oja :)) Bineinteles dragoste la prima vedere :)) am analizat rapid minusurile ojei..si am ajuns la concluzia..ca trebuie sa o am :)) Am plecat cu ea acasa... In timp ce ma straduiam cu acel penson imens sa aplic oja cit mai perfect(misiune aproape imposibila daca nu ai mana formata), ma gindeam ce va urma... Ce va urma ca si model..evident :)) La asa o culoare..trebuia un model care sa nu-i estompeze frumusetea ci doar sa o faca mai atragatoare..Cum se apropie Halloween-ul si cum am mai facut deja modele pe aceasta tema..m-am gindit ca inca unul in plus nu ar strica..asa ca am trecut la piktat doar citiva membri ai familiei Addams :))..si..cam asta mi-a iesit.. Astept evident pareri
poop







Oja de baza este Miss Sporty nr. 320 , are un penson mult prea stufos pt o oja de doar 7 ml, ai spune ca incape toata oja pe penson de prima data :)), in schimb culoarea este puternica, acopera perfect, de la primul strat , atit am dat si eu, numai un strat, si ce e si mai frumos este ca are uscare rapida cum scrie si pe ea, si chiar se usuca RAPID!! Un alt inconvenient ar fi pretul de 7 lei, daca facem abstractie de pret, penson si cantitatea mica, oja este ff buna. Eu m-am indragostit de aceasta culoare si nu am putut sa nu o iau acasa..in conditiile in care aceasta culoare nu am mai gasit-o la nici o alta oja :)

7 comentarii:

Dorina spunea...

Culoarea este superba , iar despre ojele Miss Sporty pot spune acelasi lucru ...au penson groaznic , stufos , pe care se ia prea multa oja.

mirelusha_cool_33 spunea...

Superba oja...superb modelul...superbe unghii!!!

Unknown spunea...

ce frumoasa e culoarea:X si modelul e super

nail crazy spunea...

i've just found your blog and i have to say - girl, your skills are something /omg
i'm really impressed, love your work :D

Andayn spunea...

Dorina, Mire si Pinky va multumesc mult :D, si ma bucur ca va place culoarea :)
nail crazy I'm glad you like my work, thank you!

Toxic Cupcake spunea...

Oh wow nu stiu cum de ti-am descoperit blogul abia acum :O Superba si oja si modelele si unghiile!

Anonim spunea...

These are awesome!

Trimiteți un comentariu