5 Baby Tiger

Animal printul nu este printre imprimeurile mele favorite, ba chiar pot spune ca le evit....mie una nu imi plac...de aceea nici nu ati vazut pina acum la mine acest gen de modele, dar am zis, cum am aflat ca sunt in mare trend, ca nu ar strica sa incerc si eu....si cum nu puteam face un compromis..nu le-am incercat pe unghiile mele ci pe ale unei prietene, mai ales ca ei ii place acest gen de imprimeu si chiar il poarta uneori. Pina la urma eu zic ca e un model dragut..sper sa va placa si voua
poop
seara cit mai placuta





What I used: Golden Rose no.201


5 comentarii:

aoana spunea...

doamne ce dragut........!!!!!foarte reusite

nail crazy spunea...

i'm amazed, this looks great, love it :-D

Nill spunea...

lindas,
amo seus trabalhos...
Beijinhos

Elena Elly spunea...

:-O Cat de misto!Deci imi place nuanta folosita ca baza,printul l-ai executat foarte bine si foarte realist de altfel,ce sa mai zik de tigrisori sunt super super cute.Omg trebuie sa incerc si eu numai dak am aprobarea ta ;;)

Andayn spunea...

ooo multumesc mult :">
Elena bine inteles ca poti sa-l incerci, ma simt chiar onorata sa incerci unu din modelele mele :D

Trimiteți un comentariu