7 2 in 1 Flower theme 7 whit tutorial and autumn leaves

Dap 2 postari in una de aceasta data, am incarcat deja de ceva vreme un tutorial pe youtube, la urmatorul model..asa ca nu mai pot amina postarea...modelele nu mi-au prea placut..si de aceea au si zburat in ff scurt timp..mai ales ca am si prostul obicei dupa ce-mi termin unghiile imi gasesc de treaba..asa sunt nu prea pot sta...incep cu primul model Flower Theme 7 la care gasiti si tutorialul



tutorial aici :




and..autumn leaves






7 comentarii:

Unknown spunea...

Intotdeauna ma uimesti cu modelele tale. Sunt superbe. Ai un tag de la mine http://makeupbybyutzika.blogspot.com/2011/10/leapsa-sitologica.html . Pupici!:*

Anetta spunea...

sunt superbe andayn..primul imi place fff mult :*

Anonim spunea...

imi plac andayn

Lidy Henriques spunea...

Olá Andayn. Fico maravilhada com cada uma das unhas que vc faz. São muito perfeitas. Parabéns. Estou te seguindo já a algum tempo.
Estou sorteando alguns mimos no meu blog e gostaria de convidá-la a participar do sorteio.
Ficarei feliz com sua participação. Obrigada pela atenção. Um bjo e ótima semana pra vc.

Rins spunea...

The autumn leaves looks so classy! I would love to try it on my nails. :)

Lady Butterfly spunea...

Cel cu frunzulite este super! Dar nici primul nu e mai prejos!

Andayn spunea...

thank you :) thank you >:D<

Trimiteți un comentariu