13 summer colors



13 comentarii:

Miu Miu spunea...

sunt superbe!!!

Bucate Apetisante spunea...

Foarte finut modelul,imi place!

Irynuk spunea...

foarte frumoase:*

Lexa spunea...

love them. Poti sa imi spui si mie ce numar e oja lapte si de la ce? :*

kory_nails spunea...

sa stii ca mi-ai facut pofta de scoica pisata:D vreau si eu asa:D

GothamPolish spunea...

The detail is AMAZING <3

Andayn spunea...

am si un pont pt scoica pisata..l-am descoperit curind, dupa ce dati cu lac peste scoica..si dupa ce se usuca bine, ca sa nu mai fie in relief sa fie unghia fina dati pe toata suprafata unghiei cu pila aceaia cu 4 fatete numita buffer, piliti bine, stergeti unghia de praf si mai dati un strat de lac, efectul ramine acelas dar o sa aveti unghii fine fara colturile acelea ;)
multumesc fetele, ma bucur ca va plac

Andayn spunea...

Lexa e de la Glden Rose nr 3 :D

Mad@ spunea...

Superb :X:X imi place ca ai mereu inspiratie de modele cat mai surprinzatoare :*
fain pontul cu scoicile pisate ;)) chiar voi face asa :D :* eu le mai apasam putin cu un betisor de lemn ca sa nu ramana vreun colt in sus.

Lexa spunea...

mersi mult...am sa mi-o cumpar si eu..:D...a da, si am uitat sa te intreb cu cate straturi esti data?

Andayn spunea...

deci....baza transparenta..marginea alba de la frenci..dupa laptele alb de la golden rose , apoi marginea mov , lac(doar pe partea unde am pus scoica) , scoica pisata si modelul si iar lac dar pe toata unghia, dupa uscare..pilire cu bufferul si inca un strat fin de lac..cam acestia sunt pasii ;;)

Andayn spunea...

daca intrebi de cite straturi de lapte, doar unul. :D

Lady Butterfly spunea...

Foarte finute si de efect!

Trimiteți un comentariu