11 Disney ...mania :))








11 comentarii:

Miu Miu spunea...

doamne ce imaginatie ai. sunt absolut minunate. nu stiu cum reusesti. desi as fi zis ca am ramas fara cuvinte tot am zis atatea :))

Andayn spunea...

multumesc miu miu :D

Diana spunea...

superbe atat de perfecte de parca ar fi facute cu decals nu cu mana:)

Andayn spunea...

si nu sunt cu decals ;) sunt cu minuta mea :D..dar imi ia fiecare 'animalut" cam 20 minute..sa iasa asa...eu zic ca merit

Camy spunea...

sunt superbe! :)

Irynuk spunea...

frumoase:)
bravo:*

Lexa spunea...

cat de frumoase sunt..... :X .. :x
great job.... felicitarile mele
pup :*

Lady Butterfly spunea...

Au iesit super. Bravo!

Unknown spunea...

sunt mai mult de cat superbe!

-Diana- spunea...

I love it sooo pretty.

(I voted for you in Orlica's Disney Challenge love you Winnie the Pooh nails)
:X

alesiunea spunea...

superbe unghiii :X :x

Trimiteți un comentariu