7 just simple flowers



7 comentarii:

Camy spunea...

foarte frumoase :)

Miu Miu spunea...

vai numai simple nu sunt :)) sunt superbe

asil spunea...

andayn, inainte pozai cu ce oje faceai modelul, era asa de bine, vedeam exact ce baza ai folosit, ce oja, si nu te mai intrebam daca voiam sa aflam ceva...daca e mai greu si e mai multa munca te inteleg, dar era super asa.

Andayn spunea...

nu am prea postat eu ojele pe care le fol si asta..de foarte putine ori am postat..dar daca ajuta o sa incerc de acum inainte sa le pozez si sa pun si ceea ce folosesc..la acest model..am folosit peste frenci un lapte alb de la golden nr 3, modelul este facut numai cu culori acrilice ;)

Lexa spunea...

ce imi place modelul :X:X

vezi ca ai un blog award de la mine http://lexas-blog.blogspot.com/2011/05/blog-award.html

Nill spunea...

simplismente, maravilhosas...

ellen~beauty spunea...

superb modelul ai un blog award de la mine

Trimiteți un comentariu