12 flori colorate


12 comentarii:

Doda spunea...

foarte frumoase :X

cristal.angel spunea...

wow...superbe andayn..:-o

Mad@ spunea...

vai ce frumos este fluturasul :X:X:X iar florile zici ca sunt lipite :D super ;)) cand imi mai cresc putin unghiutele il imprumut si eu :D

Unknown spunea...

ce frumos e fluturasul...imi plac mult:D

Unknown spunea...

:x

Iris spunea...

very beatiful!!!

iris
http://www.nailartbyiris.blogspot.com/

Allesandra spunea...

superbe ! am incercat si eu pentru prima oara sa fac un fluturas si a iesit cat de cat ok.Data viitoare sper sa fie asa frumos ca al tau !:)

Oana Maria spunea...

superbe:X:X:X:X

Unknown spunea...

This is sooo pretty! I wish I had your skills

I follow your blog now for a pretty long time and maybe you followed mine on Melaniesnailpolish (The Color Palette), but I moved to a new blog that fits my ideas. Maybe you would like to take a look at www.thecolorpaletteblog.blogspot.com
Maybe I see you there :)

Diana spunea...

Foarte frumos modelul
Fluturii sunt geniali :)

Lady Butterfly spunea...

Foarte faine!!

Liana spunea...

Superbe!!!

Trimiteți un comentariu