12 jewelry style




pe virfuri am folosit scoica pisata:
se da cu lac, se aplica scoica cu pensonul umezit in lac , se intinde astfel sa arate asa cum va doriti si unde va doriti, la final se da cu lac din abundenta peste..ca sa nu ramina colturi care sa agate

I used crushed shell on the nail tip:
apply top cout, then applied with the brush the crushed shell and spread so as to obtain the desired effect, at the end apply plenty of top cout , so as not remain corners to catch



P.S. am venit cu completare pt ca am fost intrebata..sper ca va e de ajutor :)



12 comentarii:

Sarahlouise1986 spunea...

i love how this looks! so cute!

/hugs!

http://spellbindingnails.blogspot.com/

Comyna spunea...

super frumoase...pot sa te intreb partea care sclipeste, e din paiete sau scoica sparta?sau pur si simplu oja cu sclipici?

kory_nails spunea...

wow ce divine sunt..chiar imi plac

Andayn spunea...

este scoica sparta camy :) si din loc in loc am pus si eu citeva "puncte" albe cu oja
Multumesc!

Renate spunea...

all your mani's are gorgeous...!!
I love this very much!!

Lumi spunea...

Gorgeous! Wish I would have the skill to do something like this!

Irynuk spunea...

frumoase..imi plac:)

Andayn spunea...

Multumesc :) Thank's :)

Mad@ spunea...

Prea frumos ;)) trebuie sa-mi iau si eu scoica sparta, arata superb pe unghii ;) si eu am acuma unghiile tot negre, cu o atingere de sclipici ;))

Markétka spunea...

beautiful :)

Andayn spunea...

thank you ladys :))

Camy spunea...

tare frumusele :)

Trimiteți un comentariu