4 Cum sa faci oja cu sclipici.

Am hotarit sa fac o postare despre sclipici, oje cu sclipici, sau cum le putem obtine, pentru ca sunt frumoase, pentru ca se poarta si pentru ca vroiam sa ma pot bucura fara prea mare bataie de cap de aceste sclipiciuri..si fara sa ma umplu toata de ele atunci cind le aplic pe unghii.
 Sa aplici sclipiciul praf din cutiute direct poate fi o activitate nu tocmai usoara sau placuta, tocamai de aceea am evitat in mod repetat sa folosesc aceste sclipiciure, superbe de altfel..si am cautat mereu sa-mi achizitionez oje cit mai bogate in sclipici. Unele culori le-am gasit altele..nu..asa ca am trecut la fabricarea lor.. :) Aveam citeva oje..cumparate , sau primite...care nu erau nici destul de pigmentate nici cu destul sclipici. Treaba este foarte usoara..turnati sclipiciul din cutiuta in sticluta cu oja ..amestecati bine bine..si cam asta e :) mai jos o sa vedeti poze cu inainte si dupa ce am pus sclipici in sticluta..precum si cum arata pe unghii. Eu am pus din plin..aproape jumatate din acea cutiuta pt ca am vrut sa fie concentrat in sclipici..exact ca si cum l-as fi pus direct pe unghie. Se intinde foarte usor..pt ca ojele pe care le-am fol erau destul de lichide si necolorate, mie imi place mult ce mi-a iesit. aceste oje cu sclipici le puteti folosi direct asa, sau daca doriti sa creati degradeuri, aplicati cu tehnica buretelului..din aproape in aproape combinind nuante diferite de sclipici, efectul va fi cu siguranta woaw.
Voua va place sclipiciul?? Cum obisnuiti sa-l aplicati pe unghie?



aici nu am mai facut poza si inainte..dar oja era fff transparenta..ceva bleo..dar pe unghie..fara nici o culoare aproape:

si citeva oje cu sclipici pe care le folosesc cel mai des in modelele mele, sunt superbe si le ador..pt ca au un sclipici foarte fin cu reflexe deosebite diferite de cele in cutiuta:

4 comentarii:

Mad@ spunea...

cele facute de tine sunt geniale :X eu am incercat odata, dar era oja prea groasa si s-a intarit :( nu o mai puteam folosi.
Dar voi mai incerca cu oje mai lichide :D Prea superbe sunt ♥

Diana spunea...

Ce faine au iesit :D
Ador oja aia turcoaz de pe randul al doilea

Allesandra spunea...

mi-ai dat o idee foarte buna ...chiar nu m-am gandit sincera sa fiu :)

Anonim spunea...

interesant...e o idee buna:)

Trimiteți un comentariu