5 Culorile acrilice Polycolor + pedichiura

Vreau sa va vorbesc astazi despre culorile acrilice de la Maimeri Polycolor. Am asemenea doua borcanase de 140 ml, am auzit numai lucruri bune despre aceasta marca..si cum albul din setul de la Reeves nu e infinit...a trebuit sa-l suplimentez. Asadar prima data am cumparat albul..care fara sa exagerez este de daparte cel mai bun din ce am folosit pina acum, are o putere foarte mare de acoperire, dar cel mai bine se vede cind fac modele cu tehnica one-stroke, este excelent de folosit pentru aceasta tehnica, consistenta sa il recomanda. Prin urmare..m-am hotarit sa imi iau incet incet toate culorile primare..de la aceasta marca..urmatorul pe lista a fost galbenul. Despre galben pot sa zic ca nu e mare diferenta intre cel de la Polycolor si cel de la Reeves..desi ma asteptam..la altceva..galbenul, atit acesta cit si cel de la Reeves trebuie amestecat cu alb pentru o acoperire perfecta din prima..din cite am aflat e vorba de anumiti pigmenti..adica galbenul e altfel..si de aceea probabil nu veti gasi la nici o firma un galben "perfect" care sa poata acoperi din prima o baza cu lac sau oja...dar daca il folositi pe o suprafata mata...hirtie, perete, pinza, lemn..puterea de acoperire este foarte buna..problema vine cind il folosim peste o oja lucioasa.. Chiar si asa sunt foarte incintata si nu renunt, si urmatoarea culoare pe lista va fi verdele, il luam azi..insa nu avea acel verde..
Voi ce culori acrilice folositi??? Ati gasit ceva mai bun?? la nuanta de galben??



si acum pedichiura mea..eu imi fac pedichiura chiar si iarna..chiar daca nu se vede..sa stiu eu ca sunt frumoase :D..am ales o culoare vibranta de rosu peste care am facut floricele one-stroke alb cu albastru..cam asta a iesit:


5 comentarii:

Miu Miu spunea...

Imi trebuie si mie unele ca lumea...astea ma cam chinui cu ele...cat costa borcanasul?

Andayn spunea...

dap..am uitat sa specific pretul, barcanasul de 140 ml costa 23 lei la mine in oras :)..dartu ce culori acrilice ai???

Toxic Cupcake spunea...

Heh am folosit si eu aceste acrilice dar ca sa pictez pereti. Am facut chiar si un post cu ce culori am folosit eu http://toxic-cupcake.blogspot.com/2011/11/busy.html Intradevar galbenul nu acoperea foarte bine, nici auriul si nici nuanta de verde inchis care nu apare intreaga in poze. In rest cu celelalte culori nu am avut probleme.
Trebuie sa recunosc ca le-am testat si pe unghii :D
Dar tu ce faci cu borcanele astea asa mari?:-s

Andayn spunea...

Toxic Cupcake nu am gasit mai mici de la Polycolor..nu se mai fabrica decit asa..adica asta e cantitatea cea mai mica..sau daca vreau pe net..unde un tub de 20 ml e 11 lei..sau seturi..le-am luat pt unghii in mare parte..dar si in ideea ca voi mai picta si pe pinza..au valabilitate 10 ani..nu se usuca niciodata..deci..daca nu le fol..le voi avea pe viata :))

Lady Butterfly spunea...

Super! Place si modelul si like pentru culori!

Trimiteți un comentariu